20-aprel kuni Toshkentdagi yo‘nalishlarga 169 ta katta va o‘ta katta sig‘imli avtobus bilan birga yangi Yutong elektrobuslari ham yo‘nalishlarga chiqarildi. Biroq so‘nggi haftada barcha transportlar ham reyslarga jo‘natilmayotgani, kechga borib esa bunday avtobuslar miqdori yana kamaygani aytildi. Bu haqda “Ko dnu” Telegram kanalida xabar berildi.

Kanal ma’lumotlariga ko‘ra, avtobazalarda quvvat olish shoxobchalari yetishmayotgani sababli ular joylashgan joyda elektrobuslar navbatlari paydo bo‘lgan.

“Toshshahartransxizmat” tashkiloti dushanba kuni zaryadlash shoxobchalari yetishmayotganini tan oldi va O‘zbekiston prezidentining fevral oyida poytaxtga 1000 ta avtobus va elektrobus sotib olish ko‘zda tutilgan qaroriga muvofiq, mart oyidan boshlab avtoparklarni yangi vagonlarga moslashtirish va sifatli texnik xizmat ko‘rsatish uchun rekonstruksiya qilish bo‘yicha dastur amalga oshirilganini ma’lum qildi.

Barcha avtoturargohlar hududida zaryadlash shoxobchalari qurilmoqda. 1-parkda jami 22 ta, 4-da 20, 7-da 28, 8-da 30, 18-da 18, 5-parkda 20 ta stansiya o‘rnatish rejalashtirilgan.

Hozircha 8-parkda 30 ta, 7-avtobus saroyida 28 ta zaryadlash stansiyasi mavjud. Elektrobusni to‘liq zaryadlash taxminan 4−5 soat davom etadi. “Tez kunlarda avtobus parklari hududida 80 ta zaryadlash stansiyasi foydalanishga topshiriladi”, — deyiladi xabarda.

Eslatib o‘tamiz, prezidentning yuqorida qayd etilgan qaroriga ko‘ra, may oyida12 metr uzunlikdagi 700 ta katta sig‘imli avtobus, jumladan, 200 ta o‘ta katta sig‘imli 18 metrli bo‘g‘inli avtobus (“garmoshka”), shuningdek, 300 ta 12 metrli elektrobus kelishi kerak. Mashinalarning umumiy qiymati 210 mln dollarni tashkil etadi.