Tadbirkorlik subyektlariga ishsiz xotin-qizlarni ish bilan ta’minlaganlik uchun davlat granti ajratiladi. Bu haqda 13-noyabr kuni AOKAda o‘tkazilgan brifingda Oila va xotin-qizlar qo‘mitasi axborot xizmati rahbari Saodat Boymirzayeva ma’lum qildi.

Davlat granti 20 nafargacha xotin-qizni ish bilan ta’minlovchi, mahallalardagi xotin-qizlar markazlarini ochgan tadbirkorlarga beriladi.

Mablag‘ har 1 nafar bandligi ta’minlanadigan ishsiz xotin-qiz uchun 3 million so‘mdan oshmagan miqdorda Oila va xotin-qizlarni qo‘llab-quvvatlash davlat maqsadli jamg‘armasi mablag‘lari hisobidan ajratiladi.

Buning uchun tadbirkorlik subyektlari 25-noyabrga qadar tegishli mahalla fuqarolar yig‘inlariga loyiha takliflarini va hujjatlarini taqdim etishlari mumkin. MFY orqali taqdim etilgan loyihalar 28-noyabrgacha tuman-shahar ishchi guruhlari tomonidan Vazirlar Mahkamasining qarori bilan tasdiqlangan nizom talablariga muvofiq ko‘rib chiqiladi.

30-noyabrga qadar hududiy boshqarmalar tomonidan qo‘mitaga davlat granti ajratilishi so‘ralgan buyurtmanoma yuboriladi. Loyihalar 15-dekabrga qadar respublika komissiyasi tomonidan ko‘rib chiqiladi. 20-dekabrga qadar jamg‘arma mablag‘lari hisobidan navbatdagi davlat granti ajratiladi.

Tanlovning zaruriy talablari va grant mablag‘laridan foydalanish tartibi to‘g‘risida Oila va xotin-qizlar qo‘mitasi rasmiy veb-sayti orqali yoki Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 8-noyabrdagi 650-sonli qarori orqali ma’lumot olish mumkin.

Hujjatda “ishsiz, ayniqsa, qishloq joylarda bola tarbiyasi bilan uyda o‘tirib qolgan ehtiyojmand ayollar, shuningdek, “Ayollar daftari”ga kiritilgan xotin-qizlar bandligini ta’minlash maqsadida mahallalarda tikuvchilik, qandolatchilik, pazandachilik kabi yo‘nalishlarda ishlab chiqarish va xizmat ko‘rsatish faoliyatini yo‘lga qo‘yish” ko‘zda tutilgan.

Eslatib o‘tamiz, avvalroq mehnatga layoqatli, nogironligi bo‘lgan xotin-qizlarni ish bilan ta’minlagan ish beruvchilar uchun 6 oy davomida har oyda BHMning 2 baravaridan kam bo‘lmagan miqdorda subsidiya ajratilishi haqida xabar berilgandi.