UzCharmSanoat Expo 2022 — xalqaro charm, aksessuarlar va poyabzal buyumlari, charm mahsulotlari, kiyim-kechak va mebellar ko‘rgazmasi hisoblanadi.


Tashkilotchilarning ta’kidlashicha, ko‘rgazmaga xorijlik mijozlar tashrifi 73 foizga oshgan. Ko‘zgazmada AQSh, Italiya, Hindiston, Turkiya, Fransiya, Buyuk Britaniya, Ispaniya kabi mamlakatlardan mehmonlarning soni sezilarli darajada ko‘paygan. O‘zbekistondanliklarni tashrifi ham 10 foizga oshgan.


Orient Technology xalqaro savdo maydonchalarida milliy brendni targ‘ib qiluvchi turli ko‘rgazmalarda o‘z mahsulotlari bilan muntazam ravishda ishtirok etib keladi. 2010 yilda tashkil etilgan Orient Technology kompaniyasi charm mahsulotlari — Wet-Blue xrom yarim tayyor, pardozlangan charm va qoramol qobig‘i terisini ishlab chiqaruvchi yirik ishlab chiqaruvchilardan biri bo‘lib, Yevropadagi hamkorlar tomonidan e’tirof etilgan va yuqori baholangan.


Orient Technology Qoraqalpog‘istonda joylashgan bo‘lib, zavodning umumiy maydoni 7,96 gektar, shundan ma’muriy bino 1800 kv. m, ombor va ishlab chiqarish binolari 7400 kv. m maydonni egallaydi.


Zavod quvvati oyiga 500 dan 550 tonnagacha xom ashyoni qayta ishlash imkonini beradi. Shuningdek, 2 mln dan 2,5 mln kv. dmgacha tayyor mahsulot ishlab chiqaradi.


Zavod Italiya kompaniyalar ishlab chiqargan zamonaviy uskunalari bilan jihozlangan:

  • namlangan kul barabanlari;
  • ko‘nchilik barabanlari;
  • terini tozalash mashinalari;
  • nam-ko‘k uchun siqish pressi;
  • Wet-Blue uchun o‘lchash uskunasi;
  • xromni tushirish uchun filtr press;
  • charmni qalinligi bo‘yicha tekislash uskunalari.


Orient Technology kompaniyasi tomonidan belgilangan ustuvor maqsadlardan biri — eksportni yanada rivojlantirish va yangi xalqaro bozorlarga chiqishdir. Shu bilan birga, maqsadga erishish uchun asosiy qadamlar alohida ko‘rsatilgan. Bunga potensial va mavjud hamkorlar bilan yetkazib berish hajmlarini kengaytirish va oshirish, bozorni kengaytirish, tashqi va xalqaro bozor talablariga javob beradigan mahsulotlar ishlab chiqarishga zamonaviy standartlarni joriy etish, taniqli brendlarni jalb qilish va boshqa ko‘plab masalalar bo‘yicha faol ish olib borish kiradi.

Reklama.