Футбол бўйича Жаҳон чемпионати 2022

Кеча, 22:52

ЖЧ-2022: Сенегал ва Нидерландия плей-оффда, Қатар бирорта ҳам очко ишлай олмади

A гуруҳидаги ҳал қилувчи турда Сенегал терма жамоаси Эквадорни 1:2 ҳисобида мағлуб этиб, кейинги босқичга йўл олди. Гуруҳдаги яна бир учрашувда эса Нидерландия терма жамоаси Қатарни 2:0 ҳисобида енгди. Қатар учта тур ҳисобига кўра бирорта ҳам очко ишлай олмаган ягона мезбон терма жамоа бўлди.

Кеча, 12:00

ЖЧ-2022: Плей-офф босқичига кимлар йўл олади? Эҳтимолий сценарийларни кўриб чиқамиз

ЖЧ-2022`да гуруҳ босқичининг 2-тур ўйинлари якунига етди. Франция, Бразилия ва Португалия терма жамоалари кейинги босқичга чиқиш масаласини олдиндан ҳал қилиб қўйишди. «Газета.uz» сўнгги тур олдидан қайси терма жамоаларда плей-офф босқичига чиқиш учун имкониятлар юқорироқ эканлигини таҳлил қилади.

Кеча, 07:11

ЖЧ-2022: Бразилия ва Португалия терма жамоалари 2-турдаёқ плей-оффга чиқиш масаласини ҳал қилишди

G ва H гуруҳларидан жой олган Бразилия — Швейцария, Португалия — Уругвай баҳслари фаворит жамоаларнинг ғалабаси билан якунланди. Бразилия ва Португалия терма жамоалари иккита турда ҳам ғалаба қозониб, плей-офф босқичига чиқиш масаласини ҳал қилишди.

28 ноябр 2022, 21:17

ЖЧ-2022`да камбэклар куни: Камерун — Сербия баҳсида жанговар дуранг, Гана Кореяни мағлуб этди

G ва H гуруҳларидан жой олган Камерун — Сербия ва Корея Республикаси — Гана баҳслари голларга бой бўлди. Икки учрашувда жами 11 та гол урилди. Биринчи ўйинда 3:3 ҳисобида дуранг қайд этилган бўлса, Гана Корея терма жамоасини 2:3 ҳисобида мағлуб этди.

28 ноябр 2022, 08:00

ЖЧ-2022: Хорватия Канадани плей-оффдан маҳрум қилди, Испания ва Германия дурангга имзо чекди

F гуруҳидан жой олган Хорватия — Канада баҳсида хорватлар ўз рақибларига халқаро мусобақаларда тажрибанинг қанчалик муҳим эканлигини кўрсатиб қўйишди. E гуруҳидаги Испания — Германия қарама-қаршилигида эса томонлар биттадан гол уришди дуранг қайд этишди.

27 ноябр 2022, 20:47

ЖЧ-2022`да сенсациялар куни: Коста-Рика Японияни, Марокаш эса Белгияни мағлуб этди

E ва F гуруҳидан жой олган Япония — Коста-Рика, Белгия — Марокаш баҳсларида кутилмаган натижалар қайд этилди. Ўтган турда Германияни мағлуб этган Япония, Испаниядан катта ҳисобда мағлубиятга учраган Коста-Рикага енгилди. Шунингдек, Марокаш ҳам Белгия терма жамосини доғда қолдирди.

27 ноябр 2022, 14:19

ЖЧ-2022: Фаворит жамоалардан ғалаба. Аргентина ўзига келаяптими?

C ва D гуруҳидан жой олган Тунис — Астралия, Полша — Саудия Арабистони, Франция — Дания, Аргентина — Мексика қарама-қаршиликлари «сюрприз»ларсиз ўтди. Левандовски ўзининг Жаҳон чемпионатларидаги илк голини урди. Месси ўйиннинг энг зўр футболчиси бўлди. Мбаппе эса дубль қайд этди.

26 ноябр 2022, 08:14

ЖЧ-2022: Нидерландия — Эквадор ҳамда Англия — АҚШ баҳсларида дуранг қайд этилди

A ва B гуруҳларидан жой олган иккита баҳс: Нидерландия — Эквадор (1:1), Англия — АҚШ (0:0) учрашувларида ғолиблар аниқланмади. A гуруҳида ҳозирча Нидерландия ва Эквадор 4 тадан очко билан пешқадам бўлиб туришибди. B гуруҳда эса Англия 4 очко билан 1-ўринда турибди.

25 ноябр 2022, 22:52

ЖЧ-2022: Эрон плей-оффга чиқиш учун курашга қайтди, Қатар эса яна мағлубиятга учради

25 ноябрь куни ЖЧ-2022`нинг 2-турига старт берилди. Тур доирасида Уэльс — Эрон (0:2), Қатар — Сенегал (1:3) учрашувлари бўлиб ўтди. Эрон жангга қайтди, Қатар эса ЖЧ`даги илк голини киритганига қарамай, катта эҳтимол билан плей-оффга чиқиши имкониятидан маҳрум бўлди.

25 ноябр 2022, 09:21

ЖЧ-2022: Португалия Ганани, Бразилия эса Сербияни мағлубиятга учратди

G ва H гуруҳларидан жой олган иккала ўйинда ҳам фаворит деб айтилаётган терма жамоаларнинг қўли баланд келди. Португалия — Гана баҳсида 3:2 ҳисоби, Бразилия — Сербия учрашувида эса 2:0 ҳисоби қайд этилди. Роналду пенальтидан гол киритиб яна бир рекордни қайд этди. Ришарлисон эса дублга эришди.

24 ноябр 2022, 20:42

ЖЧ-2022`нинг 5-куни: Швейцария ғалаба қозонди, Уругвай ва Жанубий Корея дурангга имзо чекишди

G ва H гуруҳларидан жой олган Швейцария — Камерун ва Уругвай — Жанубий Корея баҳсларида ўйин тенг суратларда ўтди. Бироқ биринчи ўйин Швейцариянинг 1:0 ҳисобидаги ғалабаси билан якунланган бўлса, иккинчи ўйинда жамоалар нурсиз дуранг қайд этишди — 0:0.

24 ноябр 2022, 10:29

Испания ўз гуруҳида рекорд ҳисобда, Белгия эса минимал ҳисобда ғалабага эришди

ЖЧ-2022нинг яна бир кунида E ва F гуруҳидан жой олган Испания — Коста-Рика ва Белгия — Канада баҳслари бўлиб ўтди. Биринчи баҳсда испанияликлар тотал устунлик қилиб, 7 гол уриб рекорд ҳисобни қайд этишган бўлишса, иккинчи баҳсда аслида Белгиядан кучлироқ ўйин кўрсатган Канада 0:1 ҳисобида ютқазди.

23 ноябр 2022, 20:55

ЖЧ-2022 да яна битта сенсация: Япония Германияни мағлуб этди, Хорватия — Марокаш баҳсида эса нурсиз дуранг

23 ноябрь куни E гуруҳидан жой олган Германия — Япония баҳсида 1:2 ҳисоби қайд этилди. Япония «камбэк» амалга оширди ва иродали ғалабага эришди. F гуруҳидаги Марокаш — Хорватия баҳсида эса ҳисоб очилмади — 0:0.

23 ноябр 2022, 09:50

ЖЧ-2022: Франция Австралияни 4:1 ҳисобида мағлуб этди

D гуруҳидан жой олган Франция — Австралия баҳсида кўпчилик томонидан кутилганидек францияликларнинг қўли баланд келди. Ўйиндаги дастлабки голни австралияликлар киритди, бироқ Франция терма жамоаси ўйин тизгинини тезда ўз қўлига олди.

23 ноябр 2022, 01:05

ЖЧ-2022 да кетма-кет иккита ўйин нурсиз дуранг билан якунланди

22 ноябрь куни бўлиб ўтган Дания — Тунис ҳамда Мексика — Полша баҳслари 0:0 ҳисоби билан якунланди. Биринчи ўйинда бир неча бор офсайд ҳолатида голлар киритилди. Иккинчи учрашувда эса Левандовский пенальтидан гол ура олмади.

22 ноябр 2022, 18:13

«Араб Мессиси» Мессидан устун келди: Аргентина — Саудия Арабистони 1:2

C гуруҳидан жой олган Аргентина — Саудия Арабистони баҳси кутилмаган 1:2 ҳисоби билан якунланди. 1-таймда Месси пенальти зарбасини муваффақиятли амалга оширган бўлса, 2-таймда Эрве Ренар шогирдлари нафақат ҳисобни тенглаштиришди, балки олдинга ҳам чиқиб олишди.

22 ноябр 2022, 02:58

АҚШ ва Уэльс ЖЧ-2022 даги илк дурангни тақдим этишди

B гуруҳидаги иккинчи қарама-қаршилик: АҚШ — Уэльс учрашувида 1:1 ҳисоби қайд этилди. 1-таймда Либерия президенти,1995 йилги «Олтин тўп» соҳиби Жорж Веанинг ўғли Тимоти Веа АҚШни ҳисобда олдинга олиб чиққан бўлса, 2-таймда Гарэт Бэйл пенальтидан унумли фойдаланиб, ҳисобни тенглаштирди.

22 ноябр 2022, 00:04

ЖЧ-2022 нинг учинчи ўйини ҳам сенсацияларсиз ўтди: Нидерландия Сенегал устидан ғалабага эришди

A гуруҳидан жой олган Сенегал ва Нидерландия терма жамоалари ўртасидаги қарама-қаршилик нидерландларнинг 0:2 ҳисобидаги ғалабаси билан якунланди. Ўйиннинг асосий қисми позицион ҳужумлар билан ўтди ва Нидерландия фақат ўйиннинг охирига келибгина ҳисобда олдинга чиқиб олишди.

21 ноябр 2022, 20:48

ЖЧ-2022: Англия — Эрон учрашувида саккизта гол киритилди

Доҳада ЖЧ-2022 B гуруҳидаги илк учрашув 6:2 ҳисобида якунланди. Ўйинга ҳакам жами 24 дақиқа (14+10) қўшиб берди. Англия терма жамоаси Эронни йирик ҳисобда мағлуб этиб, ҳозирча гуруҳда пешқадамга айланди.

21 ноябр 2022, 11:44

Жаҳон чемпионатида мезбон мамлакат илк бор очилиш ўйинида мағлубиятга учради. Очилиш маросимидан лавҳалар

20 ноябрь кечаси ЖЧ-2022'нинг илк учрашувида мезбон Қатар терма жамоаси Эквадор билан учрашди ва ЖЧ тарихида илк бор мезбон мамлакат илк учрашувда мағлубиятга учради.

Гуруҳ босқичи · 20 ноябр

Гуруҳ босқичи · 21 ноябр

Гуруҳ босқичи · 22 ноябр

Гуруҳ босқичи · 23 ноябр

Гуруҳ босқичи · 24 ноябр

Гуруҳ босқичи · 25 ноябр

Гуруҳ босқичи · 26 ноябр

Гуруҳ босқичи · 27 ноябр

Гуруҳ босқичи · 28 ноябр

Гуруҳ босқичи · Кеча

Гуруҳ босқичи · Бугун

Гуруҳ босқичи · Эртага

Гуруҳ босқичи · 2 декабр

1/8 финал

Чорак финал

Ярим финал

Учинчи ўрин учун ўйин

Финал

A гуруҳи

  Давлат Ўйинлар Ғалаба Дуранг Мағлубият Урилган Ўтказилган Тўплар нисбати Очколар
1  Нидерландия 3 2 1 0 5 1 4 7
2  Сенегал 3 2 0 1 5 4 1 6
3  Эквадор 3 1 1 1 4 3 1 4
4  Қатар 3 0 0 3 1 7 -6 0

B гуруҳи

  Давлат Ўйинлар Ғалаба Дуранг Мағлубият Урилган Ўтказилган Тўплар нисбати Очколар
1  Англия 3 2 1 0 9 2 7 7
2  АҚШ 3 1 2 0 2 1 1 5
3  Эрон 3 1 0 2 4 7 -3 3
4  Уэлс 3 0 1 2 1 6 -5 1

C гуруҳи

  Давлат Ўйинлар Ғалаба Дуранг Мағлубият Урилган Ўтказилган Тўплар нисбати Очколар
1  Полша 2 1 1 0 2 0 2 4
2  Аргентина 2 1 0 1 3 2 1 3
3  Саудия Арабистони 2 1 0 1 2 3 -1 3
4  Мексика 2 0 1 1 0 2 -2 1

D гуруҳи

  Давлат Ўйинлар Ғалаба Дуранг Мағлубият Урилган Ўтказилган Тўплар нисбати Очколар
1  Франция 2 2 0 0 6 2 4 6
2  Австралия 2 1 0 1 2 4 -2 3
3  Дания 2 0 1 1 1 2 -1 1
4  Тунис 2 0 1 1 0 1 -1 1

E гуруҳи

  Давлат Ўйинлар Ғалаба Дуранг Мағлубият Урилган Ўтказилган Тўплар нисбати Очколар
1  Испания 2 1 1 0 8 1 7 4
2  Япония 2 1 0 1 2 2 0 3
3  Коста-Рика 2 1 0 1 1 7 -6 3
4  Германия 2 0 1 1 2 3 -1 1

F гуруҳи

  Давлат Ўйинлар Ғалаба Дуранг Мағлубият Урилган Ўтказилган Тўплар нисбати Очколар
1  Хорватия 2 1 1 0 4 1 3 4
2  Марокаш 2 1 1 0 2 0 2 4
3  Белгия 2 1 0 1 1 2 -1 3
4  Канада 2 0 0 2 1 5 -4 0

G гуруҳи

  Давлат Ўйинлар Ғалаба Дуранг Мағлубият Урилган Ўтказилган Тўплар нисбати Очколар
1  Бразилия 2 2 0 0 3 0 3 6
2  Швейцария 2 1 0 1 1 1 0 3
3  Камерун 2 0 1 1 3 4 -1 1
4  Сербия 2 0 1 1 3 5 -2 1

H гуруҳи

  Давлат Ўйинлар Ғалаба Дуранг Мағлубият Урилган Ўтказилган Тўплар нисбати Очколар
1  Португалия 2 2 0 0 5 2 3 6
2  Гана 2 1 0 1 5 5 0 3
3  Корея Республикаси 2 0 1 1 2 3 -1 1
4  Уругвай 2 0 1 1 0 2 -2 1

Плей-офф

1/8 финал

  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
Чорак финал

  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?
  •  ?